ИД на напис : 00155231 / Последна промена : 29.07.2022Отпечати

Ми треба помош со сметката на My Sony или со регистрацијата на мојот производ на My Sony

    Содржина


    Како да го регистрирам мојот производ од Sony?

    1. Посетете го веб-сајтот за регистрација на производи на Sony Europe.
    2. Изберете ја вашата земја од листата.
    3. Можете да се најавите во My Sony на три начини: преку вашата адреса на е-пошта, сметка на Google (копче „Најави се со Google“) или сметка на Facebook (копче „Најави се со Facebook“).
      • Можете да ги поврзете вашите постојни сметки на Sony и да се најавите преку вашата сметка на My Sony, Заедница или која било друга од овие онлајн услуги на групацијата Sony.
      • Ако сè уште немате сметка на Sony, изберете ја картичката „Создај сметка“ за да создадете сметка, а потоа најавете се.
    4. Започнете ја регистрацијата на вашиот производ.

    Неважечка адреса на е-пошта или лозинка

    Чекор 1: Проверете дали правилно сте ја внеле регистрираната адреса на е-пошта

    • Проверете дали адресата на е-пошта што ја внесовте е поврзана со вашата сметка на Sony и проверете да не е погрешно напишана.
    • Ако претходно сте создале сметка на Sony и не сте ја потврдиле преку е-пошта во наведената временска рамка (72 часа), нема да можете да ја користите таа сметка. Не заборавајте дека тоа важи за сите услуги од Sony. Најавете се на оваа непотврдена сметка, повторно испратете го линкот за активирање/потврдување и активирајте ја сметката преку е-пошта.
    • Можете да ја користите истата адреса на е-пошта што е поврзана со другите ваши сметки на Sony за да се најавите на My Sony. Можете да ја поврзете вашата сметка на My Sony со другите ваши сметки на Sony (на пр. PlayStation Network).

    Чекор 2: Користете ја функцијата „Ја заборавив лозинката“

    Може да ја ресетирате лозинката така што ќе се обидете со следниве опции за ресетирање:

    1. Наведете го датумот на раѓање што сте го регистрирале.
    2. Одговорете на вашето безбедносно прашање.
    3. Потврдување преку мобилен телефон (Прескокни на „Како да овозможите потврдување во 2 чекора“).

    Откако успешно ќе ги извршите овие чекори, ќе добиете линк за да ја ресетирате лозинката. Ако не добиете е-порака, проверете ја папката за спам. Во спротивно, обидете се повторно да го испратите линкот или почекајте 24 часа и обидете се повторно.

    Забелешка: Нашиот систем веднаш ве известува да контактирате со корисничката поддршка ако некоја од трите опции е погрешна. Имајте предвид дека сѐ уште можете да се обидете со преостанатите опции!


    Сметката на My Sony е заклучена

    „Достигнат е максималниот број неуспешни обиди за најавување. Вашата сметка ќе биде заклучена 120 минути заради ваша безбедност“.

    Откако ќе изминат 120 минути, уверете се дека копчињата Caps Lock или Num Lock на тастатурата не пречат во начинот на внесување на лозинката.
    Или, пак, ресетирајте ја лозинката преку функцијата Forgot your password? (Ја заборавивте лозинката?)


    Правење промени во сметката на Sony

    Како да ги промените информациите за сметката (е-пошта, лозинка и адреса)

    1. Најавете се на вашата сметка на Sony.
    2. Одете во [My Account Details] (Детали за мојата сметка).
    3. Ажурирајте ги потребните полиња.

    Сакам да ја избришам сметката на My Sony

    Ќе ни биде жал што си одите, но може да ја отстраните сметката на следниов начин:

    1. Најавете се на вашата сметка на Sony.
    2. Кликнете на [My Account Details] (Детали за мојата сметка).
    3. Лизгајте до дното и изберете [Remove account] (Отстрани ја сметката).

    Како да ја поврзам сметката на My Sony со сметки на други услуги на Sony

    Ако имате постојна сметка за друга услуга на Sony, може да се најавите на My Sony со другата сметка. Веднаш ќе добиете порака што бара од вас да ја надградите сметката. Можеби ќе треба да внесете дополнителни информации пред да ја завршите надградбата. И обратно, ако сте создале сметка на Sony, можете да ја користите таа сметка за да се најавите на други услуги од Sony.

    Можете да ги поврзете вашите сметки за следните онлајн услуги од групацијата Sony:

    Забелешки:

    • За да ги поврзете сметките, адресата на е-пошта регистрирана за секоја сметка мора да биде иста.
    • Услугите може да бидат недостапни во сите земји/региони.

    Услуги достапни од Sony Europe

    • My Sony
    • Заедница

    Услуги достапни од други компании во групацијата Sony

    • PlayStation™ Network
      • PlayStation™ Plus
      • PlayStation™ Video
      • PlayStation™ Now

    Подетални информации побарајте во Поврзани сметки за услуги на Sony.


    Како да овозможите потврдување во 2 чекора?

    За да додадете дополнително ниво на безбедност, може да изберете да добивате шифра за потврдување преку текстуална порака или преку апликација за потврдување кога ќе се најавите во вашата сметка на Sony. Оваа поставка може да ја промените во секое време во секое време така што ќе отидете во поставките за потврдување во 2 чекора.

    Како да овозможите потврдување во 2 чекора?

    Како да се најавите со помош на резервна шифра ако апликацијата за потврдување не работи


    Што да направам ако не можам да го најдам производот што сакам да го регистрирам?

    1. Прво, проверете дали производот што сакате да го регистрирате е производ од Sony Electronics (тука спаѓаат: телевизори, производи за аудио и видео, мобилни уреди [Xperia] и фотоапарати). Ако имате професионален производ од Sony или конзола PlayStation, треба да посетите една од следните страници:
    2. Ако сте сигурни дека вашиот производ е од Sony Electronics и рачно сте го внеле името на производот, но не можете да го најдете, обидете се да го најдете преку паѓачкото мени.
    3. Ако производот сте го купиле во регион што не се наоѓа во Европа (на пример Азија-Тихоокеанија, Северна и Јужна Америка итн.), посетете го соодветниот веб-сајт за регионот за да го регистрирате производот. Во моментов, производите што се купени надвор од Европа не можат да се регистрираат во My Sony. Се извинуваме за овие непријатности.
    4. Ако првите две опции не помогнат, можно е производот да не се наоѓа во нашата база на податоци. Контактирајте со нас за да потврдите.