ИД на напис : 00155231 / Последна промена : 14.04.2021

Ми треба помош со сметката на My Sony или со регистрацијата на мојот производ на My Sony

    Индекс:


     

    Неважечка адреса на е-пошта или лозинка

     

    Чекор 1: Проверете дали правилно сте ја внесле регистрираната адреса на е-пошта.


    Можеби има грешка во знаците или можеби користите погрешна адреса на е-пошта:

    • Сметката на My Sony е поврзана со други сметки на Sony како што се PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia и други: може да ја користите истата адреса на е-пошта што е поврзана со другите ваши сметки на Sony за да се најавите на My Sony.
       
    • Ако сте создале сметка на Sony во минатото и не сте ја потврдиле преку е-пошта во дадениот временски рок (72 часа), нема да може да ја користите таа сметка. Не заборавајте дека тоа важи за сите услуги од Sony. Најавете се на оваа непотврдена сметка, повторно испратете ја врската за активирање/потврдување и активирајте ја сметката преку е-пошта.


    Чекор 2: Користете ја функцијата „Ја заборавив лозинката“

    Може да ја ресетирате лозинката така што ќе се обидете со следниве опции за ресетирање:

    1. Наведете го датумот на раѓање што сте го регистрирале.
    2. Одговорете на вашето безбедносно прашање.
    3. Потврдување преку мобилен телефон (Како да овозможите потврдување во 2 чекора – Врска до делот подолу).

    Откако успешно ќе ги спроведете овие чекори, ќе добиете врска за да ја ресетирате лозинката. Ако не добиете е-пошта, проверете ја папката за спам.
    Во спротивно, обидете се повторно да ја испратите врската или почекајте 24 часа и обидете се повторно.

    Забелешка: Нашиот систем веднаш ве известува да контактирате со поддршката ако некоја од трите опции е погрешна. Имајте предвид дека сѐ уште можете да се обидете со преостанатите опции!

     

    Сметката на My Sony е заклучена

    „Достигнат е максималниот број неуспешни обиди за најавување. За да се заштити вашата безбедност, сметката ќе биде заклучена 120 минути.“

    Откако ќе почекате 120 минути, уверете се дека копчињата Caps Lock (Само големи букви) или Num Lock (Вклучување/исклучување на нумеричката тастатура) не пречат во начинот на внесување на лозинката.
    Како алтернатива, само ресетирајте ја лозинката со користење на карактеристиката Ја заборавив лозинката.
     

    Промени на сметка на My Sony

    Како да ги промените информациите за сметката (е-пошта, лозинка и адреса)

    • Најавете се на вашата сметка на Sony.
    • Одете до [My Account Details] (Детали за мојата сметка).
    • Ажурирајте ги потребните полиња.
       

    Сакам да ја избришам сметката на My Sony

    Ќе ни биде жал што си одите, но може да ја отстраните сметката на следниов начин:

    • Најавете се на вашата сметка на Sony.
    • Кликнете на [My Account Details] (Детали за мојата сметка).
    • Лизгајте до дното и изберете [Remove account] (Отстрани ја сметката).

     

    Како да ја поврзам сметката на My Sony со сметки на други услуги на Sony

    Ако имате постојна сметка за друга услуга на Sony, може да се најавите на My Sony со другата сметка. Веднаш ќе добиете порака што бара од вас да ја надградите сметката. Можеби ќе треба да внесете дополнителни информации пред да ја завршите надградбата. И обратно, ако сте создале сметка на Sony, може да ја користите таа сметка за да се најавите на други услуги од Sony.

    Може да ги поврзете вашите сметки за следниве интернет-услуги од групацијата Sony:

    Услуги достапни од Sony Europe:

    • My Sony
    • Заедницата на Sony

    Услуги достапни од други компании во групацијата Sony:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Како да овозможите потврдување во 2 чекора?

    За да додадете дополнителен слој на безбедност, може да изберете да добиете шифра за потврдување преку текстуална порака или преку апликација за потврдување додека сте најавени во вашата сметка на Sony. Може да го промените ова поставување во секое време така што ќе отидете до поставувањето за потврдување во 2 чекора.

    За да овозможите потврдување во 2 чекора: 

    1. Најавете се на вашата сметка на My Sony. Кликнете или поставете го покажувачот врз горниот десен агол, па изберете [My Account Details] (Детали за мојата сметка).
    2. Лизгајте надолу до [Change Other Security Details] (Променете ги другите детали за безбедност), па кликнете [Update] (Ажурирај).
    3. Додека е отворена картичката [Security] (Безбедност), лизгајте надолу до [2-Step Verification] (Потврдување во 2 чекора), па кликнете [Edit] (Уредување).
    4. Кога ќе добиете прашање како сакате да ја добиете шифрата за потврдување, изберете или Text message (Текстуална порака) или Authenticator App (Апликација за потврдување). 

    Следете ги упатствата што се прикажани на екранот:

    • Text message (Текстуална порака): Внесете го вашиот телефонски број. Проверете ја текстуалната порака што е испратена до вашиот мобилен телефон и внесете ја шифрата за потврдување од 6 цифри. Кликнете [Verify] (Потврди).
    • Authenticator App (Апликација за потврдување): отворете ја вашата апликација за потврдување на мобилниот уред и скенирајте го QR-кодот или копирајте го и залепете го алфанумеричкиот код што е видлив на вашиот екран. Внесете ја шифрата за потврдување што сте ја добиле од апликацијата за потврдување. 

    Back-up codes (Резервни кодови)
    Ако не можете да го добиете кодот за потврдување во 2 чекора преку текстуална порака или ако вашата апликација за потврдување не работи, сѐ уште може да се пријавите со користење резервен код. Ќе добиете десет кодови и секој од нив може да го користите само еднаш. Може да користите резервни кодови за потврдување и преку текстуална порака и преку апликација за потврдување. 


     

    Што да направам ако не можам да го најдам производот што сакам да го регистрирам?

    1. Прво, уверете се дека производот што сакате да го регистрирате е производ на Sony Electronics (тука спаѓаат производи за ТВ, аудио и фотографија). Ако имате мобилен уред Sony Mobile (Xperia) или професионален производ Sony professional, треба да посетите една од следниве страници:
    1. Ако сте сигурни дека вашиот производ е од Sony Electronics и рачно сте го внесле името на производот, но не можете да го најдете, обидете се да го најдете со користење на паѓачкото мени.
       
    2. Ако вашиот производ е во регион различен од Европа (на пример, Азиско-пацифички регион, Северна и Јужна Америка), одете до релевантната веб-локација за регионот за да го регистрирате. Во моментов, производите што се купени надвор од Европа не можат да се регистрираат во My Sony. Се извинуваме за овие непријатности.
    1. Ако првите две опции не помогнат, можно е производот да не се наоѓа во нашата база на податоци. Контактирајте со нас за да потврдите.