ИД на напис : 00206456 / Последна промена : 12.05.2020

Како да создадам сметка Sony и да го регистрирам мојот производ

    За да го регистрирате вашиот производ, прво треба да создадете сметка Sony.

    Сметката My Sony ви го овозможува следново:

    • да уживате во понуди и промоции
    • да добивате сеопфатна поддршка за производи преку регистрирањето и апликацијата Support By Sony
    • да се поврзете и да ја запознаете заедницата на Sony на интернет.

    Кликнете овде за да ја посетите страницата за создавање на сметката.
     

    Како да создадете сметка Sony

    1. Прво, внесете важечка адреса на е-пошта 
    2. Внесете ги вашите информации 

    Процес на создавање сметка MySony

    1. Изберете лозинка и потврдете ја Изберете тајно прашање и внесете го одговорот.
      Ако ја заборавите лозинката, ќе се побара да го потврдите датумот на раѓање.
      Ако сте поставиле безбедносно прашање порано, сѐ уште може да изберете да го користите за да ја обновите лозинката. 
       
    2. Поставете ги претпочитаните вредности за комуникација преку е-пошта. 
       
    3. Ќе добиете е-порака со врска за да ја активирате вашата сметка. 
      За да ја завршите регистрацијата, отворете ја е-пораката и кликнете на врската. Врската за активирање ќе застари по 72 часа. 
      Ако врската застари, ќе треба да побарате нова врска за активирање. Еве пример за е-пораката:


      Пример за е-порака од MySony

       
    4. Откако сметката ќе биде активирана, може да се најавите овде 

     

    Како да регистрирате производ од Sony во My Sony 

    1. Откако ќе се најавите, ќе може да ги регистрирате сите ваши производи од Sony.
      Кликнете на [Register a new product] (Регистрирајте нов производ) во страничното мени или кликнете на синото копче.
       
      Процес на регистрација на MySony
       
    2. Внесете ги деталните информации за производот. Може да ги користите достапните врски ако не сте сигурни околу името на моделот или серискиот број. 

      Совети:
      • Функцијата за пребарување работи со секое име на производ или име за пазарот на вашиот производ
      •  Името за пазарот може да се разликува од официјалното име на производот (на пример, Alpha 7 = ILCE-7)
      • Внесувањето на датумот на купување ќе ви помогне да го запомните гарантниот период 
      • Откако ќе го внесете точното име на производот, ќе биде побарано да го внесете серискиот број, што е изборно.

    На пример, се пребарува „a6000“ или „E-mount“:

    Изборник за име на моделот во MySony

     

    1. Откако ќе регистрирате производ, ќе можете:
      1. Да го оцените и да внесете мислење за производот
      2. Да добиете пристап со еден клик до страницата за производот на којашто може да најдете
        • Водичи за помош и упатства за користење
        • Ажурирања на фирмверот и софтвер (во зависност од производот)
        • Совети и решенија за проблеми 
      3. Брз пристап со еден клик до страницата за поправка на Sony support
      4. Лесно да ги гледате дискусиите во заедницата во врска со вашиот производ 
         

    Како да ја користите функцијата за брза регистрација

    Како алтернатива, може да ја посетите веб-локацијата на Sony и да ја посетите страницата за вашиот производ. 
    Во картичката [Support & Product Registration] (Поддршка и регистрација на производот), ќе најдете директна врска што веднаш ве носи до страницата за регистрација на производот. 

    Страница за брза регистрација на производот