ИД на напис : 00155231 / Последна промена : 28.04.2020

Ми треба помош со мојата сметка MySony или со регистрацијата на мојот производ на MySony


     

    Неважечка адреса на е-пошта или лозинка

     

    Чекор 1: Проверете дали правилно сте ја внесле регистрираната адреса на е-пошта.

    Можеби има грешка во знаците или можеби користите погрешна адреса на е-пошта:

    • Sony е поврзана со други сметки на Sony како што се PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia и други: може да ја користите истата адреса на е-пошта што е поврзана со другите ваши сметки на Sony за да се најавите на My Sony.

    • Ако сте создале сметка на Sony во минатото и не сте ја потврдиле преку е-пошта во дадениот временски рок (72 часа), нема да може да ја користите таа сметка. Не заборавајте дека тоа важи за сите услуги од Sony. Најавете се на оваа непотврдена сметка, повторно испратете ја врската за активирање/потврдување и активирајте ја сметката преку е-пошта.
       

    Чекор 2: Користете ја функцијата „Ја заборавив лозинката“

    Може да ја ресетирате лозинката така што ќе се обидете со следниве опции за ресетирање:

    1. Наведете го датумот на раѓање што сте го регистрирале
    2. Одговорете на вашето безбедносно прашање
    3. Потврдување преку мобилен телефон (Како да овозможите потврдување во 2 чекора)

    Откако успешно ќе ги спроведете чекорите, ќе добиете врска за да ја ресетирате лозинката. Ако не добиете е-порака, проверете ја папката за спам.
    Во спротивно, обидете се повторно да ја испратите врската или почекајте 24 часа и обидете се повторно.

    Белешка: нашиот систем веднаш ве известува да контактирате со поддршката ако некоја од трите опции е погрешна. Имајте предвид дека сѐ уште можете да се обидете со преостанатите опции!

     

    Сметката My Sony е заклучена

    „Достигнат е максималниот број неуспешни обиди за најавување. За да се заштити вашата безбедност, сметката ќе биде заклучена 120 минути.“

    Откако ќе изминат 120 минути, уверете се дека копчињата Caps Lock (Само големи букви) или Num Lock (Вклучување/исклучување на нумеричката тастатура) на тастатурата не пречат во начинот на внесување на лозинката. Како алтернатива, само ресетирајте ја лозинката преку карактеристиката Ја заборавивте лозинката.

     

    Промени на сметка My Sony

    Како да ги промените информациите за сметката (е-пошта, лозинка и адреса)

    • Најавете се на вашата сметка Sony
    • Одете до [My Account Details] (Детали за мојата сметка)
    • Ажурирајте ги потребните полиња

     

    Сакам да ја избришам сметката Sony

    Ќе ни биде жал што си одите, но може да ја отстраните сметката на следниов начин:

    • Најавете се на вашата сметка Sony
    • Кликнете на [My Account Details] (Детали за мојата сметка)
    • Лизгајте до дното и изберете [Remove account] (Отстрани ја сметката)

     

    Како да ја поврзам сметката MySony со сметки на други услуги на Sony

    Ако имате постојна сметка за друга услуга на Sony, може да се најавите на MySony со другата сметка. Веднаш ќе добиете порака што бара од вас да ја надградите сметката. Можеби ќе треба да внесете дополнителни информации пред да ја завршите надградбата. И обратно, ако сте создале сметка MySony, може да ја користите таа сметка за да се најавите на други услуги од Sony.

    Може да ги поврзете вашите сметки за следниве интернет-услуги од групацијата Sony:

    Услуги достапни од Sony Europe:

    • My Sony
    • Заедницата на Sony

    Услуги достапни од други компании во групацијата Sony:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Како да овозможите потврдување во 2 чекора?

    1. Најавете се на My Sony, изберете [My Account] (Моја сметка) и лизгајте до [Change Other Security Details] (Променете ги другите информации за безбедност).
    2. Изберете [2 Step Verification] (Потврдување во 2 чекора) (на дното од страницата) и изберете [Edit] (Уреди).
    3. Внесете го вашиот телефонски број.
    4. Ќе добиете код од 6 цифри за да го активирате потврдувањето во 2 чекора.

    Резервни кодови

    Ако од некоја причина не можете да го добиете кодот за потврдување во 2 чекора, сѐ уште може да се најавите со користење резервен код. Ќе добиете десет кодови и секој од нив може да го користите само еднаш.

     

    Што да направам ако не можам да го најдам производот што сакам да го регистрирам?

    1. Прво, уверете се дека производот што сакате да го регистрирате е производ на Sony Electronics (тука спаѓаат производи за ТВ, аудио и фотографија). Ако имате мобилен уред Sony Mobile (Xperia) или професионален производ Sony professional, треба да посетите една од следниве страници:
    1. Ако сте сигурни дека вашиот производ е од Sony Electronics и рачно сте го внесле името на производот, но не можете да го најдете, обидете се да го најдете со користење на паѓачкото мени.
       
    2. Ако вашиот производ е во регион различен од Европа (на пример, Азиско-пацифички регион, Северна и Јужна Америка), одете до релевантната веб-локација за регионот за да го регистрирате. Во моментов, производите што се купени надвор од Европа не можат да се регистрираат во MySony. Се извинуваме за овие непријатности.
    1. Ако првите две опции не помогнат, можно е производот да не се наоѓа во нашата база на податоци. Контактирајте со нас за да потврдите.